Известие

Collapse
No announcement yet.

Да се смея ли или да плача...?

Collapse
X
 
  • Filter
  • време
  • Show
Clear All
new posts

  • Първоначално публикувано от CrazyElement Покажи съобщение

    [/COLOR]Смятам да засека колата по гпс от 60-160
    Ако пробваш с 3-та скорост от 60км/ч и пет дебитомера и ламбди да смениш пак няма да дадеш задоволителен резултат. Пробвай всичката гас от 2-ра на 60км/ч, после преди лютеницата 3-та до 160 и засичай Или свикваш да караш атмосферка, или взимай дизел.
    Last edited by Доко; d.m.y г., 19:17.

    Comment


    • Първоначално публикувано от Jivko7777 Покажи съобщение
      Повярвай ми никакъв мит няма да разбиеш...Бях се пускал с CLK 200 Kompessor 163 коня с повредена ламбда и го биех чак аз не вярвах...Той тогава се ядоса и след 3 дена беше с нова ламбда и какво мислише се случаваше по 3-4 коли всеки път, което си е нормално Затова че определено ще има ефект
      Ще видим колега ще видим , но виж този пич е бил с повредена която може би е давала някакви тотално глупави стойности и тотално го е спушил, аз съм с откачена ламбда , която мисля , че сега пуска някакви дефаулт стойности и не са чак толкова зле...

      ---------- Post added at 20:12 ---------- Previous post was at 20:11 ----------

      Първоначално публикувано от Доко Покажи съобщение
      Ако пробваш с 3-та скорост от 60км/ч и пет дебитомера и ламбди да смениш пак няма да дадеш задоволителен резултат. Пробвай всичката гас от 2-ра на 60км/ч, после преди лютеницата 3-та до 160 и засичай Или свикваш да караш атмосферка, или взимай дизел.
      Ми тък като има не съответсвия в километража с гпс смятам да тествам така 2ра 50 км/ч газ до ламарина 7к 3та 7к 4та и на 170 спирам...
      Alfa Romeo 156 2.0 TS `99 V3 | BN RICH/DISTINTIVE | Remapped by O.E.Motorsport., Eibach Black Springs, 17'' Rims, V6 Intake mod, Denso Iridium spark plugs, Lighten pulley crank

      Comment


      • Първоначално публикувано от CrazyElement Покажи съобщение
        Ще видим колега ще видим , но виж този пич е бил с повредена която може би е давала някакви тотално глупави стойности и тотално го е спушил, аз съм с откачена ламбда , която мисля , че сега пуска някакви дефаулт стойности и не са чак толкова зле...[COLOR="Silver"]
        Дали е повредена или откачена няма абсолютно никакво значение.Когато ЕКУ отчете грешни стойности от ламбда сондата минава в сервизен режим и ползва друга карта за образуването на сместа(сервизна).Така като чета темата имам чувството,че и има нещо на колата,ама това ще се разбере само и единствено когато някой,който е карал 2.0 ТС се качи на твоята и види на какво е способна или се направи тотална ревизия на двигателя.Намери някой колега с 2.0 разменете си колите и виж как е с някоя,която е сигурно на 100%,че е наред
        Alfa Romeo 33 SW 1.7 16v - Няма я вече.
        Alfa Romeo 155 1.8 8v TS - и нея
        Alfa Romeo 156 1.9 jtd 8v '02

        Comment


        • Първоначално публикувано от firedragon Покажи съобщение
          Дали е повредена или откачена няма абсолютно никакво значение.Когато ЕКУ отчете грешни стойности от ламбда сондата минава в сервизен режим и ползва друга карта за образуването на сместа(сервизна).
          Много ли си убеден в това?
          Discover us on Facebook page - Maha LPS3000 DynoMachine

          Comment


          • Първоначално публикувано от oem Покажи съобщение
            Много ли си убеден в това?
            Не Знам,че като е повредена ЕКУ минава в сервизен режим.Когато е откачена не би трябвало да подава никакви данни=>ЕКУ няма от къде да вземе информация за сместа и да минава в сервизен режим или просто да визма инфо само от другите датчици.Явно съм в грешка някъде и ще се радвам да разбера как е точно
            Alfa Romeo 33 SW 1.7 16v - Няма я вече.
            Alfa Romeo 155 1.8 8v TS - и нея
            Alfa Romeo 156 1.9 jtd 8v '02

            Comment


            • Първоначално публикувано от firedragon Покажи съобщение
              Дали е повредена или откачена няма абсолютно никакво значение.Когато ЕКУ отчете грешни стойности от ламбда сондата минава в сервизен режим и ползва друга карта за образуването на сместа(сервизна).Така като чета темата имам чувството,че и има нещо на колата,ама това ще се разбере само и единствено когато някой,който е карал 2.0 ТС се качи на твоята и види на какво е способна или се направи тотална ревизия на двигателя.Намери някой колега с 2.0 разменете си колите и виж как е с някоя,която е сигурно на 100%,че е наред
              Нямам много възможности само 2ма знаех от тука , които имат 2.0 ТС единия сложи 2.0 20в турбо , а другия е на газ и незнам дали има смисъл като немога му кажа на човека сложи ся бензин карай я 2-3 дни да се отпуши , че да правим база...

              ---------- Post added at 21:07 ---------- Previous post was at 21:05 ----------

              Първоначално публикувано от firedragon Покажи съобщение
              Не Знам,че като е повредена ЕКУ минава в сервизен режим.Когато е откачена не би трябвало да подава никакви данни=>ЕКУ няма от къде да вземе информация за сместа и да минава в сервизен режим или просто да визма инфо само от другите датчици.Явно съм в грешка някъде и ще се радвам да разбера как е точно
              Ми да ти кажа колата върви малко по-добре с откачена ламбда отколкото с развалена , затова и казах на колегата живко , че първо изобщо незнам как действа екуто на мерцедеса , но определно с читава ламбда и с откачена няма да има разлика , защото ако има аз накрая ще дам 8.6 секунди от 0-100 с 2ма човека в колата ....
              Alfa Romeo 156 2.0 TS `99 V3 | BN RICH/DISTINTIVE | Remapped by O.E.Motorsport., Eibach Black Springs, 17'' Rims, V6 Intake mod, Denso Iridium spark plugs, Lighten pulley crank

              Comment


              • Първоначално публикувано от CrazyElement Покажи съобщение
                Нямам много възможности само 2ма знаех от тука , които имат 2.0 ТС единия сложи 2.0 20в турбо , а другия е на газ и незнам дали има смисъл като немога му кажа на човека сложи ся бензин карай я 2-3 дни да се отпуши , че да правим база...

                ---------- Post added at 21:07 ---------- Previous post was at 21:05 ----------



                Ми да ти кажа колата върви малко по-добре с откачена ламбда отколкото с развалена , затова и казах на колегата живко , че първо изобщо незнам как действа екуто на мерцедеса , но определно с читава ламбда и с откачена няма да има разлика , защото ако има аз накрая ще дам 8.6 секунди от 0-100 с 2ма човека в колата ....
                Ще има разлика.
                Discover us on Facebook page - Maha LPS3000 DynoMachine

                Comment


                • Първоначално публикувано от oem Покажи съобщение
                  Ще има разлика.
                  Щом казваш аз правя догатки , затова викам да спрем коментарите като ги сменя , ще пиша впечетления
                  Alfa Romeo 156 2.0 TS `99 V3 | BN RICH/DISTINTIVE | Remapped by O.E.Motorsport., Eibach Black Springs, 17'' Rims, V6 Intake mod, Denso Iridium spark plugs, Lighten pulley crank

                  Comment


                  • у
                    Първоначално публикувано от CrazyElement Покажи съобщение
                    Ми да ти кажа колата върви малко по-добре с откачена ламбда отколкото с развалена , .
                    Незнам какво те учудва?
                    Данните от тази сонда са ключов елемент при смесообразуването. А пък от правилното смесообразуване зависи правилната работа на двигателя и съответно и "вървенето". Много ясно, че като нямаш правилно смесообразуване, няма и как да ти върви колата така както трябва. Когато "забие" сондата, ECU-то си чете от нея грешните данни и не минава в сервизен режим. Като я откачиш, това е все едно ти е повредена ламбдата и компютъра тогава влиза във въпросния сервизен режим и чете от една таблица някакви усреднени стойностти. При този случай е съвсем нормално и да ти върви повече колата отколкото при включена сонда, обаче няма как да върви като кола с изправна сонда. Това за жалост е простата истина.
                    Alfa Romeo 159 SW, 1.9 JTDm
                    Alfa Romeo 156, 2.4 JTD
                    Ex: Alfa Romeo 159, 2.4 JTDm, Subaru Legacy 2.5i,
                    Alfa Romeo 156, 2.0TS

                    Comment


                    • Първоначално публикувано от AlfaMan Покажи съобщение
                      у
                      Незнам какво те учудва?
                      Данните от тази сонда са ключов елемент при смесообразуването. А пък от правилното смесообразуване зависи правилната работа на двигателя и съответно и "вървенето". Много ясно, че като нямаш правилно смесообразуване, няма и как да ти върви колата така както трябва. Когато "забие" сондата, ECU-то си чете от нея грешните данни и не минава в сервизен режим. Като я откачиш, това е все едно ти е повредена ламбдата и компютъра тогава влиза във въпросния сервизен режим и чете от една таблица някакви усреднени стойностти. При този случай е съвсем нормално и да ти върви повече колата отколкото при включена сонда, обаче няма как да върви като кола с изправна сонда. Това за жалост е простата истина.
                      Като я сменя ще видим колега , значи като цяло какво ли не не правих по тази кола и не тръгна така както иска затова и вече реагирам така предобедено
                      Alfa Romeo 156 2.0 TS `99 V3 | BN RICH/DISTINTIVE | Remapped by O.E.Motorsport., Eibach Black Springs, 17'' Rims, V6 Intake mod, Denso Iridium spark plugs, Lighten pulley crank

                      Comment


                      • Като цяло колата си върви много добре в момента , харесва ми как дърпа , върви много по-добре от преди , а още е със стара ламбда(откачена) , като цяло май , ако не ти върви мн мн колата , сменяш свещи, правиш правилно зацепване , и оправяш дебитомера ако не е на макс, не мисля , че ще даде разлика след ламбда сонда, единственото което ще подобри е разхода , защото сега гори бая. Та като гледам моят проблем го разреших поне така мисля
                        Поздрави.
                        Alfa Romeo 156 2.0 TS `99 V3 | BN RICH/DISTINTIVE | Remapped by O.E.Motorsport., Eibach Black Springs, 17'' Rims, V6 Intake mod, Denso Iridium spark plugs, Lighten pulley crank

                        Comment


                        • Ами смени си и ламбдата, за да ти падне и разхода и тогава вече истински ще те кефи колата.
                          Alfa Romeo 159 SW, 1.9 JTDm
                          Alfa Romeo 156, 2.4 JTD
                          Ex: Alfa Romeo 159, 2.4 JTDm, Subaru Legacy 2.5i,
                          Alfa Romeo 156, 2.0TS

                          Comment


                          • Първоначално публикувано от AlfaMan Покажи съобщение
                            Ами смени си и ламбдата, за да ти падне и разхода и тогава вече истински ще те кефи колата.
                            Просто досега толкова време докато и намеря болежките на колата , че ме е яд , ама така е то в провинцията няма много майстори , които да разбират проблемите на италянските коли и ме въртяха мн , сега си я карам количката с голям кеф , ще се смени ламбдата , после 1 чип и 1 шайба и ....
                            Alfa Romeo 156 2.0 TS `99 V3 | BN RICH/DISTINTIVE | Remapped by O.E.Motorsport., Eibach Black Springs, 17'' Rims, V6 Intake mod, Denso Iridium spark plugs, Lighten pulley crank

                            Comment


                            • В крайна сметка къде беше проблема? Не беше зацепена правилно ли?
                              Ясно, че в тоя форум - слаб пияч, бияч, ебач и слаб шофьор няма, ма нема смисъл да се фалим..

                              FIAT Coupe 16VT
                              Alfa Romeo 156 SW 1.9 JTD

                              Comment


                              • Първоначално публикувано от digitalundgrd Покажи съобщение
                                В крайна сметка къде беше проблема? Не беше зацепена правилно ли?
                                Зацепването не съм го проверявал, просто колата тука докато имаше сняг поседя 1 седмица , изкарах я и върви!! Нензам най-вероятно нищо и няма на количката , все пак 0-100 9.9 секунди с откачена ламбда и също 17ки джанти е добър резултат според мен, гледам колегите с 2ки дават 9.4 , пък и старта може да не ми е бил мн добър макар че , тръгна доста добре колата, ми като цяло аз зацепване съм правил отдавна , смених и свещите с денсо, смених дебитомера и маркуча след него. Тия дни ще я замеря от 60-160 , като ще тръгна на 2ра от 50 км/ч с пълна газ до 7к оборота на всички предавки и ще пиша резултата и после след ламбдата да видим дали има подобрение...
                                Last edited by CrazyElement; d.m.y г., 16:01.
                                Alfa Romeo 156 2.0 TS `99 V3 | BN RICH/DISTINTIVE | Remapped by O.E.Motorsport., Eibach Black Springs, 17'' Rims, V6 Intake mod, Denso Iridium spark plugs, Lighten pulley crank

                                Comment

                                Working...
                                X